[Fanda] prosba

Zdeněk Drahoňovský drahonovskyz na volny.cz
Čtvrtek Srpen 20 12:12:56 CEST 2009

Zdravím.
Napište mi soukromě, něco bych možná měl ale doladíme soukromou
korespondencí zda jde o tu samou verzi atd.

Zdenek
----- Original Message -----
From: "Jiří Bažant" <bazant na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, August 20, 2009 12:09 PM
Subject: [Fanda] prosba

Dobrý den!
nejdříve bych se chtěl omluvit jak moderátorovy, tak i ostatním, které moje
prosba nezajímá.
Protože nejsem ani na Pavlači ani na Impoře, nezbývá mi nic jiného, nežli se
obrátit na tuto konferenci.
A teď k věci: chtel bych požádat někoho, kdo se zabývá nahráváním
rozhlasových her. Nemáte někdo hru hrabě Monte chrysto, která byla visílána
3 Červencové neděle! Podařilo se mi nahrát pouze jedenu její část a pak mi
odešel počítač.
Předem dškuji za jakoukoli odpověďa ještě jednou se omlouvám.
S pozdravem Bažant.

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 4350 (20090820)

http://www.eset.cz