[Fanda] Prosba

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Středa Srpen 19 18:41:28 CEST 2009

Ale blbost, taky, když jsem ten příspěvek četl, mne napadlo, použít
The Bat!, jenže copak můžeš Honzo chtít lidi přeučovat na něco jíného,
co by jim třeba nemuselo mluvit podle toho, co se učili? Takže platí
můj předešlý post, nastavit SMTP a basta fidli. Opravdu se musí
nastavit pošťák, tady ani obnova systému nepomůže, když není s čím
pracovat, když chybí informace v tom, jak má pošťák se zprávami
zacházet. Mirek