[Fanda] Wor 2003

Václav Toul toul.vasek na seznam.cz
Středa Srpen 19 14:17:07 CEST 2009

Díky za rady. Rád bych to nechal ve Wordu, protože jde o větší dokumenty -
pár skript atd. a líp se mi v něm vyhledává než v poznámkáči. V poznámkáči
to vyhledávání nefunguje vždycky optimálně.
Ještě zkusím prohledat znaky, jak mi doporučil pan Kořínek, uvidíme, jak to
dopadne.
TC samozřejmě mám, ale znovu asociovat se mi nechce.
Václav Josef Toul
mobil Vodafone: 777 991 468
mail: cracatit na mail.muni.cz
Skype pracovní: vaclav.toul.2008

----- Original Message -----
From: "Jan Danko" <jan.dank na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 19, 2009 2:11 PM
Subject: Re: [Fanda] Wor 2003

Zdravím,

Pokud máte total commander asocijujte txd  s jiným teťákem například s
wordpadem nebo s poznámkovým blokem. Bude klid. Já sem příponu txd
asocijoval s poznámkovým blokem a bez problémů. Spouštěcí soubor poznámkáče
najdete na systémovém disku ve složce windows\notepad.exe. Word pad v
program files\windowsnt\
 platí u winXP nevím jak to je u Wist.
S přátelským pozdravem
Jan Danko