[Fanda] Opětovná instalace systému - Může ji použít nevidomý?

gp1 gp1 na nextra.sk
Úterý Srpen 18 17:15:47 CEST 2009

Ahoj!
Teraz som práve za chodu menil základovú dosku, ovšem za pomoci vidiaceho
kamaráta, ktorý v prvom kroku zablokoval pri reštarte Windowsa XP všetky
vyskakujúce okná, potom odinštaloval pôvodné drivery a nainštaloval nové.
Windows totiž nájde po reštarte nové zariadenia a snaží sa im náisť ovládač.
To môže spôsobiť totálne zablokovanie systému.
Jednalo sa o základovú dosku intel s integrovanou
zvukovkou typu Realtek, takisto integrovanou grafickou kartou, ktorá ako
videoram používa časť hlavnej pamete. Tá novšia doska mala aj novši chipset.
Systém aj screen reader Jaws chodia v poriadku.
Dôležitý je hlavne moment korektného a dôkladného odinštalovania všetkých
pôvodných driverov. Inak nastane konflikt a systém sa zrúti.
Najistejšie je zavolať si na pomoc vidiaceho odborníka, ktorý vykoná
zmienené
úkoly.
Systém bude pružný a rýchly ako predtým.
Nie je to robota pre začiatočníka!!!
Ešte jeden detail! Nie každý nainštalovaný systém možno takto urýchlene
prekonfigurovať. To závisí od verzie inštalačky.
Najistejšia vždy zostáva nová inštalácia systému na čistý disk. Ked čistý,
myslím tým disk bez partition vo fabrickej čistote!