[Fanda] Napoveda k programu Eurotel SMS

ppartyka ppartyka na chello.cz
Úterý Srpen 18 15:18:35 CEST 2009

Já takto posílal sms z čísla, které bylo na T-mobile a protože jsem
potřeboval jednu dobu posílat sms na O2 a nenechat je kouskovat, dal jsem na
tomto účtu v seznamu ta čísla z O2 bránu T-mobile. Pak se normálně účtovala
k danému číslu T-mobile jako placená. Podobně to jde i s účtem u Vodafone
atd.

Co je ještě velmi praktické, pro odeslání zprávy při dopsání textu stačí
stisknout alt-s podobně jako odesíláme mail. A hned se zpráva začne
odesílat. Pak si můžeme nechat klávesu "enter" na zadání nového řádku a
tudíž si v nastavení odesílání na klávesu "enter" odškrtnout.
P.P.
----- Original Message -----
From: "Ivo Novák" <ivo11.novak na email.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, August 18, 2009 2:06 PM
Subject: Re: [Fanda] Napoveda k programu Eurotel SMS

Hezké odpoledne,

Rád bych panu Hrubešovi velmi za sebe, možná nejen za sebe velmi poděkoval
za podrobný návod k nastavení programu "Eurotel SMS". Je naprosto
vyčerpávající, mně velmi pomohl, po nastavení podle pokynů pana Hrubeše
aplikace funguje.

Měl bych však jeden dotaz, mám též síť "Vodafone", mám tedy nastavenu bránu
"Vodafone.cz". Možná se ptám hloupě, je teď možné taktéž posílat zprávy
např. do sítě T-mobile zdarma nebo i za peníze? Pošlu vlastně takhle vůbec
někomu SMS do sítě "T-mobile" z brány "Vodafone.cz"? Že to půjde zřejmě do
sítě "O2", to zde, jestli se nemýlím, bylo řečeno, já to ještě nezkoušel.
Ale co s tím T-mobile.

Díky moc za odpovědi, zdravím,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414