[Fanda] Hlášky některých programů.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Úterý Srpen 18 15:11:38 CEST 2009

Zdravím vás, fandové. Některé programy, třeba nod, nebo můj záložní zdroj,
vyhodí nějakou zprávu. A když nejsem právě nejblíže k počítači, prostě jí
dobře nerozumím, zpráva uteče, zmizí. Je možné ji nějak nechat zopakovat? Na
obrazovce není, hledal jsem ji i Jaws-kurzorem. Ale ani tak se mi to
nepodařilo. Nevím ani jestli to byla bublina. Ale stroj ji jednou,
zdůrazňuji jednou, přečetl a dost. Zopakování by pro mne bylo užitečné. Díky
za případnou radu. Třeba existuje nějaká Jawsovská zkratka. Díky - A Blažek.