[Fanda] SearchFolder

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Srpen 18 14:33:10 CEST 2009

Já taktéž, jsou to jen pomocné soubory a nemají nic společného s dbx
odchozí a příchozí, tedy, typuji to tak, co si pamatuji z ECDL. A k
tomu ICQ, nebrat, nebrat, nebrat. Já jsem těžký zbytkař a používám
Mirandu, kde mám plochu černou a písmo bílé, totéž u The Bat. Toto mi
velké ICQ nikdy nedovolilo nastavit. Mirek