[Fanda] Řešení problému, bylo: Re[2]: Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Srpen 18 13:26:03 CEST 2009

Dobré odpoledne, pane Blažku, podle všeho pánovi zabralo odškrtnutí
položky s popiskem Automatické ovládání hlasitosti. Je to na
obrazovce, jak jsem psal, těch zatržítek je tam více, je dobré je
všechny odznačit a taprve potom si svůj požadovaný zvuk nezvuk
přizpůsobit. Mirek Vít

> Zdravím především šťastlivce vyřešeného problému. Možná, že je to zbytečná
> má zvědavost, ale vzhledem k těm mnoha odpovědím by snad stuálo za to, aby
> se každý dozvěděl, která položka způsobovala to skreslení. Jistě: věd+ět to
> nemusím, ale člověk nikdy neví co se mu může třeba za týden hodit. Díky za
> pochopení. A Blažek.

>>> Zdravím,