[Fanda] Opětovná instalace systému - Může ji použít nevidomý?

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Úterý Srpen 18 12:17:52 CEST 2009

Přeji dobrý den na fandovi,

Dovolte mi prosím, abych vznesl dotaz:

jsem plně nevidomý a přiznám se, že pokud mi funguje alespoň NVDA, tak si
dok´ážu poradit s instalací programů.

Po výměně základní desky se ukázalo, že systém nefunguje dost pružně. -
Jestliže chci počítač vypnout nebo restartovat, po stisku kláves - ALT+F4
musím čekat cca 5 minut, než se zobrazí dialog.

Prosím, poradili byste mi, jak tuto chybu odstranit?

Jestli je nutná přeinstalace systému, mohl bych ji zvládnout sám?

Mám k dispozici CDoznačené v braillu s HP.

Na flashdisku mám zálohovaný instalátor NVDA.

Jarek