[Fanda] stránka stahuj.cz a stažení total commanderu

estrellacz na gmail.com estrellacz na gmail.com
Úterý Srpen 18 10:23:06 CEST 2009

Zdravím, tam už je i release, používám mozillu, ale nejde mi to vůbec,
tak nevím, kde je chyba, zkusim to přes explorer ještě, ale nevím,
výsledek bude asi stejný, jinak ale ostatní programy mi ze stahuj
stahovat jdou. Petra Lásková