[Fanda] Řešení problému, bylo: Re[2]: Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Srpen 18 07:35:20 CEST 2009

Tak k tomuto tématu snad již naposledy, už vím, k čemu je implicitně
zatržen limiter. Předpokládá se totiž, že si lidé budou pouštět hlavně
avi videa a tam je leckdy zvuk velmi slabý. Tak proto ten limiter v
základním nastavení instalačním. Mirek

> A pane Nováku, pokud jste dal Výchozí nastavení, tak věřte, že tam ta
> zatržítka, o kterých jsem psal, jsou při instalaci implicitně
> zatržená, sice nevím proč, ale jsou a je potřeba je všechny povypínat!
> Asi nás mají vývojáři programu za zvukové šílence, kteří nerespektují
> či nechtějí poslouchat klasický zvuk, ale... Radši si nechám invektiva
> jinam. Totéž si totiž myslím o těch jejich 3D zvucích, které totálně
> ničí vše, co má s profi zvukem co společného (pokud se tedy neaplikují
> efekty zvlášť na výcestopé záznamy - co stopa - to efekt - studiovky,
> [...]

>>> Zdravím,