[Fanda] Řešení problému, bylo: Re[2]: Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Srpen 18 07:18:59 CEST 2009

Podívejte se tam přes ef dvojku znovu. Přesně podle popisu, který jsem
dával včera. Těch zatržítek je tam víc a všechny je třeba ODŠKRTNOUT.
Odškrtnout toto: 1. Komprimátor - povolit - musí říct - Nezaškrtnuto.
2. Automatické ovládání hlasitosti - Povolit musí být odškrtnuto.
3. Ostatní - Věrné basy - musí být Odškrtnuto. 4. Zdůraznit výšky -
musí být Odškrtnuto. 5. Pohrajte si s tím, co udělají volby
Vysoká kvalita mixování a Boost Audio. Všechny tyto položky mohou býti
odškrtnuté, pokud máte vyspělejší zvukovou kartu a pořádná sluchátka,
či monitory. Víc už opravdu nevím, jak bych poradil. Mirek