[Fanda] Řešení problému, bylo: Re[2]: Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Srpen 17 23:08:34 CEST 2009

Dobrý večer, tak si dejte F2,
jeden tabulátor,
šipkou dolů dojeďte na položku Zpracování audia,
kde si šipkou doprava rozbalíte nabídku a tam je
Komprimátor/Standardní/Ostatní,
tři tabulátory a tam si mezerníkem odškrtnete Povolit
a stisknete Zet jako Zuzana.

Odzkoušeno právě teď a zabralo to.

Mirek