[Fanda] Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Pondělí Srpen 17 22:30:05 CEST 2009

Zdravím,

Pro základní ovládání přehrávače, tím myslím funkce pro přehrávání, otvírání
souborů, ukládání apod., je přehrávač alespoň s odečítačem "Jaws" velmi
slušně ovladatelný, ozvučeno je prakticky vše. I v dialogu předvoleb je toho
velmi mnoho dobře přístupné, posuvníků je ale mnoho, logicky všechny zcela
ozvučeny nejsou. Jistě to chce určitou sběhlost, též znalost programu.
Položku s názvem, který uvádíte, jsem zatím neobjevil. Asi něco obdobného
tam bude, leč jmenovat se to bude asi jinak.

Je pravda, trochu čekám na reakce těch, kteří tady již několikrát docela
aplikaci "KMPlayer" vychvalovali, respektive psali o ní jako o velmi slušném
přehrávači. Ti by mohli znát co a jak v mém problému učinit.

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele ppartyka
Odesláno: 17. srpna 2009 21:58
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Pak zase já nerozumím tvrzení, že je tento program pro hlasáky přístupný. Je

tam alespoň někde v parametrech položka "prewiev"? Jestliže ano, pak stačí
měnit parametry a při spuštěném prewiev by se mohly změny projevit dřív než
to uložíme. A když ani pak nepomůže, bude potřeba nějaké vidící oko.
P.P.