[Fanda] Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Pondělí Srpen 17 21:47:25 CEST 2009

Zdravím,

V nastavení audio pluginů jsem byl už tolikrát, spíš jsem si asi i některé
věci rozházel, no, položku s názvem "Hardlimiting" nebo něco podobného jsem
tam skutečně nenašel. V nastaveních je spoustu posuvníků s různými údaji v
procentech, ty však nejsou zcela nejlépe ozvučeny, respektive ne neúplně
jsou ozvučeny popisky jednotlivých posuvníků. Můj názor je, komplikace bude
zřejmě v jednom nebo jen několika málo parametrech, ale kde najít ve
kterých?

Tak kdyby někdo něco konkrétního měl, budu moc rád, když ještě napíšete.

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Ondrej Rosik
Odesláno: 17. srpna 2009 18:08
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Pekny vecer, mate v nastaveni nieco ako hard limiting. Ja totiz tento
prehravac nepouzivam, ale to, co pisete sa da simulovat v zvukovych
editoroch efektom hard limiting. Toto prilis silne pasaze potlaca a tiche
zosilnuje na zadanu uroven.

- pôvodná správa -
Predmet: Re: [Fanda]	Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer
Od: Ivo Novák <ivo11.novak na email.cz>
Dátum: 17.08.2009 10.31

Přeji hezké dopoledne všem,

Ještě jednou se zkouším obrátit na vás všechny na konferenci s problémem,
který mě postihl po instalaci přehrávače "KMPlayer", s problémem, který jsem
podrobně popsal už minulý týden, leč nikdo se mi s nějakou obšírnější radou
neozval. Jde o to, po instalaci přehrávače a jeho spuštění mi soubory v něm
hrají poněkud přebuzeně, zvuk v silnějších tedy zvukově exponovanějších
pasážích lehce zeslabí, pokud se třeba skladba dostane zase do tišších míst,
zvuk se vrátí sám na svou původní hladinu. V nastavení v předvolbách jsem už
vyzkoušel ledacos, je tam ale nastavení hodně, úplně nevím co a kde a jak
přenastavit. Pro úplnost je v e-mailu pod tímto textem i můj text původní,
to jen pro připomenutí, píši tam o nesnázích s tímto přehrávačem opšírněji.
Nevím si s tím už rady, nerad bych aplikaci odinstalovával, na ovládání je
velmi přehledný a přístupný.

Moc děkuji za eventuelní podněty rady, nápady, zdravím,