[Fanda] Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Srpen 17 18:08:17 CEST 2009

Pekny vecer, mate v nastaveni nieco ako hard limiting. Ja totiz tento prehravac nepouzivam, ale to, co pisete sa da simulovat v zvukovych editoroch efektom hard limiting. Toto prilis silne pasaze potlaca a tiche zosilnuje na zadanu uroven.

- pôvodná správa -
Predmet: Re: [Fanda]	Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer
Od: Ivo Novák <ivo11.novak na email.cz>
Dátum: 17.08.2009 10.31

Přeji hezké dopoledne všem,

Ještě jednou se zkouším obrátit na vás všechny na konferenci s problémem,
který mě postihl po instalaci přehrávače "KMPlayer", s problémem, který jsem
podrobně popsal už minulý týden, leč nikdo se mi s nějakou obšírnější radou
neozval. Jde o to, po instalaci přehrávače a jeho spuštění mi soubory v něm
hrají poněkud přebuzeně, zvuk v silnějších tedy zvukově exponovanějších
pasážích lehce zeslabí, pokud se třeba skladba dostane zase do tišších míst,
zvuk se vrátí sám na svou původní hladinu. V nastavení v předvolbách jsem už
vyzkoušel ledacos, je tam ale nastavení hodně, úplně nevím co a kde a jak
přenastavit. Pro úplnost je v e-mailu pod tímto textem i můj text původní,
to jen pro připomenutí, píši tam o nesnázích s tímto přehrávačem opšírněji.
Nevím si s tím už rady, nerad bych aplikaci odinstalovával, na ovládání je
velmi přehledný a přístupný.

Moc děkuji za eventuelní podněty rady, nápady, zdravím,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414