[Fanda] Nápověda k programu Eurotel SMS

ppartyka ppartyka na chello.cz
Pondělí Srpen 17 17:31:22 CEST 2009

Jestliže vyberu Vodafone, ještě musím zkontrolovat jestli k příslušnému
operátorovi je nastavena také brána Vodafone. Pak možná bude chtít zeditovat
políčka této brány, ale to z hlavy nevím jestlli je povinné.
P.P.
----- Původní zpráva -----
Od: "Ivo Novák" <ivo11.novak na email.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 17. srpna 2009 17:08
Předmět: [Fanda] Nápověda k programu Eurotel SMS

Fandové, dnes ještě jednou zdravím,

Myslím, nedávno už to tu někdo psal. Ale přesto ještě jednou, rád bych se
přimluvil zato, kdyby někdo napsal obsáhlejší návod, nebo chcete-li
nápovědu, jak zprávně a přesně nastavit program Eurotel SMS. Já mám síť
"Vodafone", sám sobě jsem si chtěl poslat krátkou SMS, abych to otestoval,
zkoušel jsem několikrát, leč nezdařilo se ani jednou. Bránu jsem nastavil na
"Vodafone.cz". Ale nemusel jsem postupovat dobře, a odpověď přímo mě by byla
ušita jen na mou míru, takže by bylo možná dobré, a znovu bych o to
poprosil, pokud to má někdo už dobře zmáknuté, zda by pár pokynů pro nás
začátečníky s programem do konference nezaslal. Na stránkách programu jsem
zadal odkaz "O programu", to v domění, že se tam něco o ovládání programu
dozvím, ale tam nic k nastavení nebylo. Hned se taky musím přiznat, ve fóru
k dané aplikaci jsem příspěvky neprohlížel, bylo by to asi zdlouhavé,
přiznám se, nemám až tolik chuti a trpělivosti k tomu.

Za podněty děkuji, myslím, pár užitečných rad by bylo prospěšné nejen pro
mě. S přáním pěkného pondělního večera,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414