[Fanda] Eurotel Sms

Neděle Srpen 16 21:18:58 CEST 2009

a funguje tento program aj na slovensku, alebo sa dá používať len v čechách?

na slovensku je to so sms bránami bieda, jedine Orange dovoľuje po
registrácii tel. čísla na svojom portáli poslať 10 sms zadarmo do svojej
siete. T-mobile má sms bránu platenú a o2 nemá internetovú sms bránu zatiaľ
vôbec.
s pozdravom Peťo----- Original Message -----
From: "František Ollé" <frantisek.olle na netopier.sk>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, August 16, 2009 8:58 PM
Subject: [Fanda] Eurotel Sms

Dobrý večer! Stiahol som si program zmienený v predmete, ale ja sním len
teraz začínam a neviem ako ho treba nastaviť. Čítal som, že tam treba zadať
nejakú bránu, ale neviem odkiaľ ju môžem získať a funguje tento program aj
na slovensku, alebo sa dá používať len v čechách? Za odpoveď vopred ďakujem.
S pozdravom František Ollé