[Fanda] Fw: Rozhovor

Rostyk rostyk5 na seznam.cz
Neděle Srpen 16 14:40:16 CEST 2009

Ahojky no možná bych ti poradil záleží na tom v jakém to je formátu kdyžtak
můj skipe je rostyk5 tak zatím zdravím rostyk
----- Original Message -----
From: "Jaroslava Dvořáková" <dvorjar na volny.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, August 07, 2009 5:06 PM
Subject: [Fanda] Fw: Rozhovor

                Dobrý den,
moc prosím, je tady někdom, kdo umí pracovat s videem? spojil by mi dvě
části videa v jedno a poslal mi je na skype? Stačí jeden člověk. Zároveň se
omlouvám panu moderátorovi, pokud to sem nepatří. Prosím neumím to. Kdo k
tomu nemá co říci, nekomentujte, aby z toho nebyla hádka, ráda bych se jí
vyhnula.
Moc díky za případnou pomoc. Kamarádka mi odkazy napsala, ale já to neumím
spojit to aby to byl prostě jeden pořad.
Jarka