[Fanda] Dotaz na zalohovani systemu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 16 10:34:06 CEST 2009

Ahoj, Peter,
díky za informace, i když budu pátrat dál po tom, zda se dá nějak ověřit
integrita uložené zálohy - holt vyhledám v manuálu, raději.
Já myslím , že jsi to dobře popsal, ale snad jen tolik, že bych a teď se
nezlob - nestrašil lidi s demontáží harddisku. Stačí pro zálohy dle mého i
externí harddisk nebo druhý harddisk v počítači. Myslím, že mnoho z běžných
uživatelů se zásahů do PC bojí, je to přece jen drátovna, můžeš, zvláště
když nevíš, jak na to, něco zničit, nepřipojit ... pak to nebude fungovat a
musí to donést do servisu. Miloš