[Fanda] Preneseni ikonek Novy dokument Office a Otevrit z XP doVist do nabidky Start

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 16 10:26:35 CEST 2009

A ked to tam je ... snad by to mohlo jít i dodatečně. Vím, jak se leze do
prostředí, kde si můžeš určitě, které aplikace a jejich součásti
nainstalovat, tak snad tam, ale v které větvi by to mohlo být - nástroje
Office? Díky za reakci. Miloš