[Fanda] Preneseni ikonek Novy dokument Office a Otevrit z XP doVist do nabidky Start

gp1 gp1 na nextra.sk
Neděle Srpen 16 10:09:45 CEST 2009

Ahoj Miloš!
To musíš nainštalovať s inštalačky MS office!
Štandartne to nie je v ponuke inštalácie, ale musíš to zakliknúť ručne v
priebehu inštalácie. Inak sa to nedá len tak jednoducho prekopírovať. Snád
len v rovnakom operačnom systéme.
Peter

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: "Fanda na Tereza. Fjfi. Cvut. Cz" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, August 16, 2009 9:47 AM
Subject: [Fanda] Preneseni ikonek Novy dokument Office a Otevrit z XP doVist
do nabidky Start

Ahoj,
nevím, jak je to možné, že se při instalaci Officů - ať těch 2003 nebo 2007
- někdy nevytvoří v nabídce start takové ty ikony Nový dokument Office a
Otevřít dokument Office. Mezi XPéčkovými počítači se mi to podařilo tyto
ikony přenést, vložit do All User a začaly normálně fachat.
To se mi však nedaří mezi XP a Vistou - ani do uživatele - tam vím, kam a do
all user - nějak neumím z franty uživatele proniknout do All user, pritom je
franta taky admin. Můžete mi někdo napsat nějaké zkiušenosti a rady. Díky.
Miloš

http://www.eset.sk