[Fanda] Preneseni ikonek Novy dokument Office a Otevrit z XP do Vist do nabidky Start

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 16 09:47:08 CEST 2009

Ahoj,
nevím, jak je to možné, že se při instalaci Officů - ať těch 2003 nebo 2007
- někdy nevytvoří v nabídce start takové ty ikony Nový dokument Office a
Otevřít dokument Office. Mezi XPéčkovými počítači se mi to podařilo tyto
ikony přenést, vložit do All User a začaly normálně fachat.
To se mi však nedaří mezi XP a Vistou - ani do uživatele - tam vím, kam a do
all user - nějak neumím z franty uživatele proniknout do All user, pritom je
franta taky admin. Můžete mi někdo napsat nějaké zkiušenosti a rady. Díky.
Miloš