[Fanda] Dotaz na zalohovani systemu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 16 09:21:20 CEST 2009

Ahoj,
doufám, že se na mě Standa nebude zlobit, když ho uvedu, používá Savepart (
http://www.partition-saving.com), který bez problémů bere značky našich
programů jako například WT Voice.Na další dozaty si mylím, že ochotně odpoví
na mailu standapl na gmail.com .
Ale vypadá to, že to není v češtině.
Ten Acronis Home Image 2009 je v češtině, ale zase je možná nespolehlivý. No
takhle: možná bude problém v tom, že jsem do zálohy zahrnul celý disk, to
jest skrytou partition (kde je AOS), zaváděcí tabulku MBR (obnovovat je nebo
ne, radji jsem zvolil, že ne, protože před tím, když jsem si z nevědomosti
přepsal skrytou partition tím Secure Zone - slouží k tomu, že můžete
nabootovat a obnovit bez zaváděcího CD Acronisu - porušil jsem jak AOS, tak
i MBR). Co Vy na to? K čemu všemu slouží MBR? Díky. Miloš