[Fanda] Dotaz na zalohovani systemu

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Sobota Srpen 15 22:32:49 CEST 2009

Zdravím,
no, já bych to prskal na HDD připojený přes USB. Tedy normální disk
velikostí shodný se systémovým. V notebooku (mimochodem) Acer jsem na tom
naprosto stejně, Tedy neměl jsem válet Visty navíc. Zase jsem si ale opatřil
legálně u nadace XP pro.
Já jsem trochu laboroval s Backup4all, tak nějak to i žvanilo jenže to není
česky a nevím, jestli to umí i bootovací, spíš jsem měl dojem, že ne. Tam
ale šlo šoupnout kamkoli i na FTP, a bylo tam hned po vytvoření i ověřit
integritu.
Ano, to jsem prve neřek.... Potřebuji CZ rozhraní. No, a je možné zkoušet se
domluvit s Adaptechem?

Honza

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <smid.milos na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, August 15, 2009 9:46 PM
Subject: Re: [Fanda] Dotaz na zalohovani systemu

Ahoj,
koupil jsem si a zkouším - ale dost katastroficky Acronis, přitom třeba
Peter Grosser s ním je spokoejný.
Nemluví ...
Už podruhé mě zklamal - zálohu, kterou jsem měl, tak v ní byla asi nějaká
chyba a já se nemohl do AOS dostat, takže jsem musel zase sáhnout po
defaultním DVD Adaptechu. Tím chci říci, že AOS od Adaptechu je fakt
nejúspěšnější ...ale mám starší verzi a zálohy mi už vylezli na 6 DVD, což
přece jen trochu déle trvá. Současná verze jim umí zálohovat i na HDD a nebo
na BlueRay.
Nicméně - Acronis je za 1100 Kč!
Standa Plachý mi taky poslal nějaiký odkaz na zálohovací software. Teď to
nemám při ruce ...
Tuším, že je něco i v aktuálním čísle Chipu.
Některé notebooky to mají v sobě - například Acer - bohužel jsem si ho
koupil bez OS, protože jsem měl doma jedny Visty odloženy, jinak by tam byl
také nějaký speciální zálohovací systém spustitelný na speciáýlní tlačítko.
Využiju debatyx a pokud někdo používá Acronis Image Home, rád bych se
zeptal, zda je tam nějaká možnost skontrolovat integritu zálohy.
A ještě pozor - pokud máte AOS od Adaptechu a rozhodnete se jako já ještě
pro jistotu pro Acronis, tak nedávejte aktivovat Security Zone - přemazali
byste si skraytou partition, v které je AOS. Miloš