[Fanda] Dotaz na zalohovani systemu

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Sobota Srpen 15 21:46:58 CEST 2009

Ahoj,
koupil jsem si a zkouším - ale dost katastroficky Acronis, přitom třeba
Peter Grosser s ním je spokoejný.
Nemluví ...
Už podruhé mě zklamal - zálohu, kterou jsem měl, tak v ní byla asi nějaká
chyba a já se nemohl do AOS dostat, takže jsem musel zase sáhnout po
defaultním DVD Adaptechu. Tím chci říci, že AOS od Adaptechu je fakt
nejúspěšnější ...ale mám starší verzi a zálohy mi už vylezli na 6 DVD, což
přece jen trochu déle trvá. Současná verze jim umí zálohovat i na HDD a nebo
na BlueRay.
Nicméně - Acronis je za 1100 Kč!
Standa Plachý mi taky poslal nějaiký odkaz na zálohovací software. Teď to
nemám při ruce ...
Tuším, že je něco i v aktuálním čísle Chipu.
Některé notebooky to mají v sobě - například Acer - bohužel jsem si ho
koupil bez OS, protože jsem měl doma jedny Visty odloženy, jinak by tam byl
také nějaký speciální zálohovací systém spustitelný na speciáýlní tlačítko.
Využiju debatyx a pokud někdo používá Acronis Image Home, rád bych se
zeptal, zda je tam nějaká možnost skontrolovat integritu zálohy.
A ještě pozor - pokud máte AOS od Adaptechu a rozhodnete se jako já ještě
pro jistotu pro Acronis, tak nedávejte aktivovat Security Zone - přemazali
byste si skraytou partition, v které je AOS. Miloš