[Fanda] Dotaz na zalohovani systemu

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Sobota Srpen 15 18:23:38 CEST 2009

Zdravím,
teď bych měl trochu netradiční dotaz, ale přece. Ještě před výpadkem konfery
jsem se ptal pana? Krekana. Vyjádřil se, že má nějak vyřešené zálohování ale
nespecifikoval to blíže, tedy to, jak konkrétně to má vyřešené.
Dále by mne zajímalo, jestli náhodou někdo nezkoušel odkoupit od fy Adaptech
ten jejich zálohovací systém i v případě, že nemá od nich pomůcku. Jenom to
tak zkouším, neboť se tu někdo zmínil, že mají takovýto systém přístupný
odečítači. Nevím, jestli má smysl je vůbec s takovýmto dotazem oslovit, tak
si jen předběžně sonduji. Na jejich webu není o tomhle ani zmínka. Možná by
bylo skvělé, kdyby někdo kdo má jejich pomůcku to zálohování, nebo ten
program nějak blíže popsal.
Moc díky!

Ps: během týdne jsem už několik programů vyzkoušel, ale skutečně s NVDA je
to vše více či méně nepoužitelné do jednoho. Dost mne to pálí, a rád bych to
konečně vyřešil.
Bylo by potřeba, kdyby to umělo z té zálohy i bootovat.
HonzaL.