[Fanda] Aktualizace a nod.

Jan Lečbych hlecbych na seznam.cz
Sobota Srpen 15 17:05:30 CEST 2009

Zdravím,
Pokud Pane Blažku (jak sleduji), se obáváte tak úzkostlivě o aktualizace,
tak si ten Nod nechte zapnutý, On určitě oznamuje rychleji než systém sám.
Ten se řídí na pokyny Microsoftu kterým nikdo nerozumí, nejspíš ani
tvůrcové. V opačném případěse to dá v Nodu32 vypnout. Já sice mám ESS 4, ale
nejsppíš to bude podobné. Můžete, pokud to chcete vypnout. Z kontextového
menu dát "detailní nastavení" Tam najít položku "nástroje" tam by pak mohlo
být něco jako "aktualizace systému". Takto je alespoň V ESS 4.
Tohle prostě má být jedno z vylepšení čtyřkových verzí Nodu a Eset Smart
Security. V základní instalaci je to prostě zapnuté. Vy když se tam v menu
prokoušete by jste měl najít rozbalovací seznam a v něm si vyberete položku
"žádné aktualizace". Potom "OK" a je hotovo.
S pozdravem
Honza

----- Original Message -----
From: "Josef Drabek" <drabek.jos na braillnet.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, August 15, 2009 4:33 PM
Subject: Re: [Fanda] Aktualizace a nod.

Zdravím,
nejnovější verze Nod32 toto dělá, že přejímá funkci systému a upozorní na
aktualizace systému.
Mě se ale osvědčuje přejít v IE - nástroje - aktualizace systému, nechat si
vyhledat nejdůležitější aktualizace a přes tuto stránku je nainstalovat.
Ze systémové lišty se mi někdy aktualizace nestáhnou.
Na stránku se dá též dostat ve vlastnostech tohoto počítače na kartě
"Aktualizace".
Pokud nenainstalujete nějakou "Důležitou aktualizaci", počítač neustále
otravuje, není proto důvod mít obavu, že jsem něco nenainstaloval. Pouze
bych je musel přímo na webové stránce zakázat, ale to se dá též později ze
stránky obnovit, tuším příkazem "Zobrazit skryté aktualizace" nebo tak
podobně. Příkaz je naprosto jasný.

Josef D.