[Fanda] Aktualizace a nod.

Blažkovi tonblazek na seznam.cz
Sobota Srpen 15 14:10:30 CEST 2009

Zdravím vás, fandové. V poslední době se mi stalo, že mi aktualizace nabízí
tak nějak podivně nod. Prostě mi píše, že nod si žuádá mou pozornost a pak
se někde v microsoft update objeví seznam aktualizací. Ale je to nějaké, pro
mne, divné. ˇProtože by se mi měly aktualizace ukazovat jinde. Prostě tak
jako vždycky, kdy dostanu hlášku "Jsou připraveny aktualizace pro váš
počítač...atd.". Jenže teď je to tak jak jsem popsal a na místě regulerních
aktualizací nenacházím nic. Tak co se vlastně stalo, nevím. Krom tohoto
dotazu bych znovu požádal o případnou odpověď na dotazy, které jsem poslal,
když nefungoval server. Tedy stručně řečeno. Lze zjistit, které aktualizace
jsem, třeba včera, nainstaloval? A kdyby to zjistit šlo a já našel, že jsem
na nějakou náhodou zapomněl, lze si vrátit várku instalací ze dne kdy k mé
chybě při instalování došlo? Díky za případnou odpověď. Omlouvám se, je těch
dotazů na jednu zprávu asi zbytečně moc, ale třeba přijdou i ty dříve
odeslané zprávy a bude možné na ně odpovědět jednotlivě. Tak ještě jednou
předem děkuji. A Blažek.