[Fanda] NVDA a nejnovejsi verze skype

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Sobota Srpen 15 10:47:54 CEST 2009

Ahoj. Jo kamaráde to mně dělá taky a nevím proč.
Vojta.
----- Original Message -----
From: "Tomáš Vagner" <vagtom na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, August 15, 2009 7:14 AM
Subject: Re: [Fanda] NVDA a nejnovejsi verze skype

Jeste bych chtel pripomenot, ze mam nejnovejsi snapshod nvda, mam i skype
nastaveno jak jste tu popisovali a nic. Rika to porad jen panel a nic vic.
Kontextove menu to cte ale necte to zpravy, kontakty a nic. Nevim co s tim.
I kdyz prehazuju v zobrazit to usporne zobrazeni tak to nejde. Dekuji moc,
Tomas.