[Fanda] Potiz s update Win Vista

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Srpen 15 08:11:40 CEST 2009

Zdravím,

moc prosím, našel by se tu někdo fundovaný, kdo by mě dovedl vysekat sse z následujícího, dost nepříjemného problému? Jedná se, jak ostatně zmíněno v předmětu, o update systému Win Vista Business, kdy mě již cca 5. měsícem nelze aktualizovat, neboť mě vždy vyskočí chybová hláška v následujícím znění:
"Kód 80244016" "WindowsUpdate_dt000"
Když kliknu na možnost "zobrazit nápovědu k této chybě", potom v nápovědě se ničeho nedopátrám, neboť přímo k této chybě zde není nic a všeobecný poradce postupu při odstraňování potíží s aktualizací systému je v tomto ohledu bezpředmětný.

Tedy, dovedl by mě prosím někdo poradit, jak mám dále postupovat? Tato kritická aktualizace se bohužel přeskočit nedá a díky tomu je mě znemožnněna jakákoli další aktualizace systému přirozeně mající za následek postupné zastarávání viz např. IE 8,0, SP2, různá zabezpečení systému atp.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml