[Fanda] Zvukovy merak signalu wifi

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Pátek Srpen 14 16:13:15 CEST 2009

Zdar, díky moooc, tendle soft znám, ale tu funkci ne. Díky zkusim to.
Tom
----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, August 14, 2009 4:06 PM
Subject: Re: [Fanda] Zvukovy merak signalu wifi

čau Tom,
daj si v archíve Fandy hľadať správy s predmetom:
program na zistenie sily wifi signalu
moja maličkosť, text prvého mailu sem okopčím:

Ahojte,
už neraz tu bola po takom niečom zháňka (krásne slovenské slovo) a našiel
som:
http://downloads.netstumbler.com/downloads/netstumblerinstaller_0_4_0.exe
nieje až tak blindfriendly ako by mohol byť, ale okrem toho, že môžete
zistiť, aké kanály sú používané sieťami vo vašom okolí a tak si nastaviť
najvhodnejší kanál, ktorý nebude rušený susedmi, program má funkciu, ktorá
sa mi páči najviac, totiž signalizáciu sily signálu midi tónmi, čím vyšší
tón, tým lepší signál. Myslím si, že má program aj mnoho ďalších užitočných
funkcií, mne sa ale to monitorovanie sily signálu zvukom fakt ráta.
s pozdravom Peťo