[Fanda] icq 6.0

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Pátek Srpen 14 15:06:20 CEST 2009

Ahoj Honzo. Bohužel nemohu souhlasit, protože přes Mirandu si nezavoláš,
přes ICQ ano.
Vojta.
----- Original Message -----
From: "Jan Danko" <jan.dank na seznam.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 12, 2009 5:59 PM
Subject: Re: [Fanda] icq 6.0

Zdravím,

Lidi, neblbněte s icq vždyť miranda jje s hlasáky nejlepší a podporuje i
další protokoly. V minulosti se to tu řešilo a došlo se k závěru, že miranda
je nejlepší. Přes to se zde vždycky najde nějaký jedinec, který se pokouší
instalovat icq a pak se diví, že mu nemluví s odečítači a tak píše do fandy.
Místo aby si nainstaloval mirandu.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz