[Fanda] dost me to desi prosim pomozte

Vojtěch Šmiro artez1 na tiscali.cz
Pátek Srpen 14 15:05:35 CEST 2009

Ještě je jakejsi volně šiřitelnej od těch  co vyráběj Noda, ale já bych
radši zazálohoval klíče k Winmonitoru a Wintalker voice, všechny svoje
soubory a přejel to formátem. ¨
Vojta.
----- Original Message -----
From: "Pavel Vlček" <vlcekp1 na gmail.com>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, August 12, 2009 1:35 PM
Subject: [Fanda] dost me to desi prosim pomozte

Dobrý den.
Dnes mi volal kamarád, že dostal anonimní telefonát, že se naboural nějakému
Pavlovi Vlčkovi do počítače v pondělí dopoledne.
Kamarád mi to zapomněl v pondělí říct.
Ale shodou okolností mi od pondělka nejdou stahovat žádné torrenty.
Mohu nějak přes nějaký program zjistit, zda-li se mi tam opravdu někdo
dostal, co udělal a jak to mohu opravit?
Moc děkuji.
Mám avast home 4.8. Nemůžu si dovolit placený antiirus.
Pokud víte o nějakém lepším free antiviru, dejte určitě vědět.

Všechno hezké jednou končí a nové začíná...