[Fanda] Nastaveni klavesovych zkratek v Mirande

Peter Vágner pvdeejay na gmail.com
Úterý Srpen 11 21:29:01 CEST 2009

Dobrý deň,
V aktuálnej verzii MIranda-IM 0.8.4 to funguje tak, že v dialógu
options, vo vetve Hotkeys je zoznam všetkých akcií.
Je tam napr. Show Hide Contact List. Ak chcem pre túto akciu pridať
ďalšiu, alebo zmeniť existujúcu  klávesovú sku, vyvolám kontextovú
ponuku a tam potvrdím buď Modify alebo Add binding.
Zaujímavé sú tiež voľby System scope a Miranda scope, ktorými je možné
nastaviť platnosť klávesovej skratky. System scope znamená, že takáto
skratka platí pre celý systém a Miranda scope znamená, že skratka platí
len pre korešpondujúce okno Miranda-IM. Napr. okno zoznamu kontaktov,
alebo okno konverzácií.
Ako akcia napovedá, jedná sa o skrytie alebo zobrazenie okna kontaktov.
Ak je teda okno viditeľné, nemusí mať systémový fokusa preto na získanie
fokusu sú v skutočnosti potrebné 2 nasledujúce stlačenia skratky.

PV

Dňa 11.8.2009 11:19, Michal Suchý  napísal: