[Fanda] icq 6.0

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Středa Srpen 12 17:59:24 CEST 2009

Zdravím,

Lidi, neblbněte s icq vždyť miranda jje s hlasáky nejlepší a podporuje i
další protokoly. V minulosti se to tu řešilo a došlo se k závěru, že miranda
je nejlepší. Přes to se zde vždycky najde nějaký jedinec, který se pokouší
instalovat icq a pak se diví, že mu nemluví s odečítači a tak píše do fandy.
Místo aby si nainstaloval mirandu.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Pavel Vlček
Odesláno: 11. srpna 2009 11:59
Komu: Konference pro uživatele programu Oko; fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] icq 6.0

Dobrý den.
Nainstaloval jsem si icq 6.0, které je přístupné s programem winmonitoru.
Bohužel, při přihlašování mě program icq doslova vnutil icq 6.5. Bohužel,
winmonitor s icq 6.5 vůbec nemluví.
Existuje nějaký způsob, aby mi program icq nevnucoval novou verzi?
Když aktualizaci zamítnu, nedovolí mi se přihlásit.
Díky za vaše rady.

Všechno hezké jednou končí a nové začíná...