[Fanda] eurotel sms

Jiří Hloch jiri.hloch na tiscali.cz
Čtvrtek Srpen 13 13:23:47 CEST 2009

vážení fandové, mohl bych někoho z vás požádat o laskavost, aby mi trochu popsal k čemu je vlastně nastavení e-brány, používám tento program už dlouho, ale v poslední době mi odeslání sms do vodafonu trvá docela dlouho. při vypnutí programu mi to vyhodí hlášku EurotelSMS 2
Failed to load ZIPDLL.DLL
OK Mohlo by to mít souvislost s pomalejším odeslání sms? Je potřeba před nastavením e-brány nastavit i operátora? Je to asi divné, ale nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost a když jsem si četl mail od pana Hrubeše, tak je zřejmé, že něco bych si tam přenastavit asi měl. Děkuji za trpělivost. Zdraví J.Hloch