[Fanda] Předvolené u Screanerrádia

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Srpen 10 21:38:30 CEST 2009

Dobrý den,

stáhněte si z domovské nebo mé stránky nejnovější Screamer-radio přenosnou/portable verzi, to rozbalte, a presets.xml.gz si nakopírujte do stávající složky programu. Tento i raději zálohujte a zkuste aktualizovat znovu. Snad to výjde, občas jsou trable s hostitelským serverem.
s pozdravem
Vítek
url: http://tapin.uvadi.cz/
rss: tapin.uvadi.cz/rss.xml
Twitter: http://mikroblog.cz/tapin
ICQ #: 226873151
Skype: tapin-tapin
----- Původní zpráva -----
Od: "ppartyka" <ppartyka na chello.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 10. srpna 2009 20:49
Předmět: [Fanda] Předvolené u Screanerrádia

Vážení, dal jsem si aktualizovat "předvolené" u Screanerrádia a zaktualizoval se mi chybný soubor. Asi tam mají závadu. Takže jsem přišel o některé odkazy na zahraniční rádia.
Může mně někdo poslat svůj "presets.xml.gz" pokud si ho ještě neaktualizoval a tudíž ho má funkční?
Dík, P.Partyka zdraví.

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4323 (20090810) __________

http://www.eset.cz