[Fanda] Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Ivo Novák ivo11.novak na email.cz
Pondělí Srpen 10 14:18:29 CEST 2009

Ještě jednou zdravím,

Především pana Partyku, který se zatím jako jediný vyjádřil k mému e-mailu,
v němž jsem popisoval problém s přebuzeným zvukem v aplikaci "KMPlayer". Na
jeho radu jsem byl v předvolbách, je tam toho ale strašně moc, nějaký
splytter tam taky je, avšak tomu nastavení moc nerozumím, je tam i karta
Hlasitost, též eqalizér, ten mám snad podle toho velmi širokého dialogu
nepovolen, tak by tam neměl být problém, ale jak říkám, předvolby jsou velmi
rozsáhlé, nevím, co a kde přesně nastavit.

Tak kdyby jste s tímto měl někdo obdobný problém u zmíněného přehrávače,
ještě, prosím, napište. Aspoň bych potřeboval vědět, která položka ve
stromovém seznamu je ta podstatná, s čím si eventuelně pohrát.

Moc děkuji,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414