[Fanda] Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

ppartyka ppartyka na chello.cz
Pondělí Srpen 10 10:52:28 CEST 2009

Tak jestli tam není náhodou zapnutý nějaký limiter nebo normalizace při
přehrávání, něco podobného existuje také u Screanerrádia. Program tu nemám,
proto nemohu přesně říct jak by se položka mohla jmenovat, ale snad aspoň
nasměrování postačí.
P.P.
----- Původní zpráva -----
Od: "Ivo Novák" <ivo11.novak na email.cz>
Komu: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 10. srpna 2009 10:07
Předmět: [Fanda] Zvukový problém s přehrávačem KMPlayer

Fandové, zdravím,

Před nedávnem jsem si instaloval přehrávač "KMPlayer", ostatně dost z vás
jistě tento dosti chválený přehrávač zná. S ovládáním i funkcemi
spokojenost, jen mám problém se zvukem přehrávače. Pokud se v přehrávané
skladbě objeví nějaké zvukově exponovanější místo, více basů, z tiché pasáže
najednou začnou výraznější bicí, nebo i v místech, kde se objevuje silnější
pěvecký úsek, mi přehrávač reaguje, jako by byl zvuk lehce přebuzený,
najednou se krátce nepatrně stiší, nebo vytlačí trochu více šumu. Ten jev je
krátkodobý, pouze v silnějších místech skladby, jak už jsem uváděl výše.
Přebuzení není ale ve smyslu přeřvanosti zvuku, tím myslím, že by se z
reproduktorů ozíval totálně přeřvaný až lehce sýpavý zvuk. Na zvukové kartě
mám všechny korekce vypnuté, u přehrávačů "Windows media player" a "Winamp"
se toto neděje. Přijde mi, jakoby v "KMPlayeru" byly zapnuty nějaké korekce,
eqilizér, nebo něco podobného, popř. jestli nejsou nějak nadhodnoceny
výstupní hodnoty signálu. V menu předvoleb jsem byl, nevím ale přesně, kde
eventuelní nastavení těchto parametrů hledat, abych si něco dalšího třeba
nerozhodil.

A tak se tedy, prosím, ptám, co dělat? Lze někde nastavovat v aplikaci
parametry výstupu, nebo disponuje "KMPlayer" nějakým eqilizérem, který bych
mohl mít zapnutý, aniž bych o tom věděl? Za podněty a rady moc děkuje, hezké
pondělí přeje,

Ivo Novák Mobil: 603819431; Skype: ivo11.novak; Tel: 312651196; Email:
ivo11.novak na email.cz; ICQ: 362460414