[Fanda] Spolecnost Panda Security predstavila beta verzi antiviroveho programu Panda Antivirus, jedineho bezplatneho antiviroveho programu na bazi cloudu

Radek Žalud radek.zalud na seznam.cz
Pondělí Srpen 10 08:44:06 CEST 2009

Zdravím fandové.
Nedavno mi přišel mailem jeden článek a říkám si, že by se mohlo možná
jednat  o zajímavý software. No čtěte níže.
Nevím, jestli program vyzkoušet, či se držet starého dobrého nod32. Nicméně
možná se tahle informace někomu hodí.
S pozdravem Radek Žalud.