[Fanda] Zvuky do MS Office 2007

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Neděle Srpen 9 06:48:07 CEST 2009

Ahoj, při neděli,
na rozdíl od Pepy se mě to opět nechytlo, v čem je problém?
Nechce to nakonec restart počíače?
Zvuky v ovládacích panelech jsou vidět, zvukovou signalizaci ve Wordu2007
mám zapnutou.
Tady jsem alespoň přeložil, co by to mělo dělat - na čem je to možné zkoušet
- případně klidně mě opravte v překladu, doplňte, budu rád, některým výrazům
nerozumím, lépe řečeno slovíčka není problém dohledat nebo je znám, ale co
to v tomto spojení znamená - nechápu a to jsem použil i anglicko český
slovík výpočetní techniky.
Add item to View - přidat položku do zobrazení - tomu moc nerozumím
Alert - Výstraha
Best Fit - Nejlépe vhodný
Clear - Vyčistit
Delete - Vymazat
Delete Row - Vymazat řádek - zkoušel jsem to na tomto a ozval se jiný -
Windowsí zvuk, který je přiřazen!!!!!
Dialog Cancel - Uzavření dialogu
Dialog OK - Potvrzení dialogu
Drag - Táhnout myší objekt
Drop - Upustit - pustit tlačítko myši, neboli zakotvit tažený objekt
Expand/Collapse - Rozšířit/opak - zúžit, ale také si pod tím nedovedu nic
představit, resp. nevím, co mají namysli
Folder Switch - přepnout složku - asi změnit složku v dialozích Otevřít,
Uložit jako ,,,
Group Scope Switch - Skupina Oblast - Přepnout - opět si nic moc
nepředstavím
Group Switch - Přepnout skupinu
Insert Row - Vložit řádek
Mode Switch - přepnout režim
New Item - nová položka
Office97-AutoCorect - jen pro Office97 - Automatické opravy
Office97-CutClear - jen pro Office97 - vyjmout, nemám vůbec přiřazen zvuk
Ply Scroll - tomu anglickému vyjádření taky moc nerozumím, něco možná v
Excelu se změnou - posunem ...???
Ply Select
Process Complete - operace dokončena
Redo - předělat - možná položka úprava - znovu
Scroll Arrow - pohyb kurzorovou šipkou
Scroll Bar - rozevření rozbalovacího seznamu, není přiřazen zvuk
Scroll Thumb - pravděpodobně přetáčení dokumentu kolečkem myši
Send - Poslat, Word může být nastaven jako editor pro psaní e-mailů,
Sort - Řazení
ToolbarClick - Klinknutí na panel nástrojů
ToolbarClose - Zavření panelu nástrojů
ToolbarDock - Ukotvení panelu nástrojů
ToolbarDrop - Chytnout panel nástrojů myší - pak tažení
ToolbarFocus - umístění kurzoru na panel nástrojů
ToolbarUndock - panel nástrojů opustil své kotviště pod lištou menu, stal se
z něho plovoucí panel
UnDo - Zpět
ViewSwitch - Zobrazení přepínače
ZoomIn - Zvětšit
ZoomOut - Zmenšit

Doufám, že se budeme pokračovat v této myslím velmi zajímavé a pro nás
užitečné diskusi, myslím si, že zvuky mají nejen pro nevidomé, ale i
slabozraké - upozornění na ukliknutí - docela důležitý význam. Díky. Miloš