[Fanda] thunderbird

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Sobota Srpen 8 20:15:49 CEST 2009

Mně se docela líbí že je předm+ět jako první, pak aspoň můžu rychleji
filtrovat e-maily např z konferencí. Jinak celkově se mi tento mailový
klient čím dál víc zamlouvá, hlavně správa RSS kanálů mi maximálně
vyhovuje, předtím jsem RSS četl přes mirandu ale v Thunderbirdu je to
daleko rychlejší a přehlednější, doporučuji alespoň vyzkoušet.