[Fanda] braillsky radek

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Srpen 8 13:41:43 CEST 2009

Přiznám se, že nevím, protože já jsem upgradoval snad z Jawsu 5.0?
rovnou na 8.0, přičemž u verze 5.0 jsem používal ještě staré ovladače k
řádku, takže tehdy jsem tuším vše kompletně odinstaloval a nainstaloval
upgradovanou verzi Jawsu s novými ovladači.
Upřímně si nejsem jist, zda půjde, aby s novými ovladači řádku chodily
obě verze Jawsu, podle mě ne, ale nevidím důvod, proč mít na mašině dvě
verze Jawsu.
Martin.