[Fanda] thunderbird

Jan Danko jan.dank na seznam.cz
Sobota Srpen 8 12:39:31 CEST 2009

Vytvořit si v thunderbirdu účet rss a kanály do něj na inportovat.  Mě by
spíše zajímalo jak udělat, aby mi Jaws 9 četl nejdřív jméno odkoho je zpráva
a pak teprve předmět.

S přátelským pozdravem
Jan Danko
E-mail: danko na braillnet.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na tereza.fjfi.cvut.cz] za uživatele Petr Bláha
Odesláno: 7. srpna 2009 22:47
Komu: fanda na tereza.fjfi.cvut.cz
Předmět: [Fanda] thunderbird

Zdravím na konferenci, zrovna se poohlížím po nějakém mailovém klientovi (ve
win7 totiž žádný není vestavěn) a thunderbird se mi zdá jako dobrá
alternativa, nicméně nevím co a kde je třeba nastavit, aby byl dobře
ovladatelný se screenreaderem (používám window-eyes 7.1) Např. hned v
seznamu doručené pošty se mi děje to, že vidím jen předměty zpráv, nikoli
jména odesilatelů - pokud se v seznamu pohybuji šipkami nahoru/dolu.
Také by mě zajímalo jak v Thunderbirdu používat RSS kanály.
předem děkuji za vaše odpovědi.