[Fanda] thunderbird

Petr Bláha hammet.pb na seznam.cz
Sobota Srpen 8 07:05:38 CEST 2009

Adam Mikulášek napsal(a):
> Zdravím,
>     ve Windows 7 sice automaticky poštovní klient není, ale dá se
> jednoduše dotáhnout z balíčku Windows live. Je ozvučený docela
> obstojně, akorát je dobré přenastavit zobrazení položek v seznamu
> zpráv na jednořádkové rozložení.
>
>     Adam Mikulášek

No mně se hodně líbí ten thunderbird, především proto že perfektně
zvládá RSS kanály. na většinu věcí jsem už tak nějak přišel, ale stejně
bych měl pár otázek, takže pokud někdo z vás tento program dobře ovládá
nebo má alespoň nějaké zkušenosti, pište klidně i soukromě na
hammet.pb na seznam.cz nebo icq 166522051, popř. skype hammet.pb