[Fanda] braillsky radek

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Srpen 7 21:24:47 CEST 2009

Nazdar,
pro nové verze Jawsu jsou potřeba i nové ovladače, dají se stáhnout zde:
http://www.tieman.com/uploads/files/BRLVoyagerSetup308.exe
po jejich instalaci by vše mělo chodit. Také mám tento řádek a jediné,
co se mi nepovedlo uspokojivě rozchodit je taková ta gumová klávesa na
spodní straně řádku, jíž lze ovládat palci obou rukou, čili vpravo,
vlevo, nahoru i dolů - teď si přesně nevzpomenu, jak ji nazývají, musel
bych mrknout do návodu.
Pa, Martin.