[Fanda] Fw: Rozhovor

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Pátek Srpen 7 17:06:14 CEST 2009

                Dobrý den,
moc prosím, je tady někdom, kdo umí pracovat s videem? spojil by mi dvě části videa v jedno a poslal mi je na skype? Stačí jeden člověk. Zároveň se omlouvám panu moderátorovi, pokud to sem nepatří. Prosím neumím to. Kdo k tomu nemá co říci, nekomentujte, aby z toho nebyla hádka, ráda bych se jí vyhnula.
Moc díky za případnou pomoc. Kamarádka mi odkazy napsala, ale já to neumím spojit to aby to byl prostě jeden pořad.
Jarka

----- Original Message -----
From: Pavla Waňkowská
To: Jaroslava Dvořáková
Sent: Thursday, August 06, 2009 5:25 AM
Subject: Rozhovor

    Tady jsou odkazy na videa, kde vystupuje.
Druhá část je ke spuštění zde
http://www.cestyksobe.cz/novinky/nejnovejsi-a-nejzajimavejsi-porady/301.html?quality=high
První část rozhovoru spustíš zde
http://www.cestyksobe.cz/novinky/nejnovejsi-a-nejzajimavejsi-porady/309.html
Jak vaříme v létě..
Jestli chceš aktuální číslo Zrnění, jehož tématem je výchova dětí, tak tam je také rozhovor s ní. Nevím, jestli ho máš v pdf, nepamatuji si to. Jinak jsem žádné rozhovory nenašla.