[Fanda] Zvuky do MS Office 2003

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Srpen 7 12:23:13 CEST 2009

  Ahoj,

  ja som vždy sťahoval balík zvukov tak, že som v možnostiach Wordu zapol
podporu zvukov a word sám hneď ponúkol vyhladanie vhodného balíka a po
potvrdení aj zobrazil danú stránku s balíkom. Či to bol ten správny naozaj
neviem. Vieš o spôsobe ako správne detekovať ten správny balík zvukov?

    š Kiss

----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, August 07, 2009 12:14 PM
Subject: Re: [Fanda] Zvuky do MS Office 2003

Ahoj,
ja mam v MSO03 funkcne zvuky a daval som ich uz do viacerych pocitacov,
vsade to funguje bez problemov. V pripade zaujmu mozem poslat napis mi mimo
konferenciu.
Taktiez som instaloval zvuky do MSO2k a XP, vsade to bezi. Problem je ten,
ze sa podla nazvu ani vlastnosti balika nedaju zvuky pre jednotlive verzie
Office spolahlivo rozoznat, takze sa moze stat, ze sa kvoli zamene
nenainstaluju.
s pozdravom, Cs.