[Fanda] Zvuky do MS Office 2007

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Srpen 7 12:01:08 CEST 2009

Já doma zkusím ten, na který jsi nám dal odkaz a pak zareaguji - je to už
déle, co jsem to dělal, bylo tam napsané, že jde o kompatibilitu všech
cverzí Office, včetně těch 2007, možná to byl český, ale stránka se mi
otevřela po zaškrtnutí ozvučit některé operace v Office a Možnostech českých
Office, což by snad mělo stačit, ne? Jak bez této Tvé rady může obyčejný
Franta najít, že by si měl radši stahnout ty anglické sounds.exe než ty
české sounds.exe?
Miloš